sundberg.blogg.se

Julklappar

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Idag var jag iväg och gjorde sista rycket och nu är jag faktiskt helt klar med inhandlingen av alla julklappar. Känns riktigt skönt och jag tycker att jag fått tag på bra grejer till alla! Jag älskar att köpa julklappar och presenter, speciellt när man hittar något som man vet att personen i fråga kommer bli glad för.
 
I år har jag mest önskat mig pengar, presentkort, en ny mobil samt som jag skrev till mamma: någon fin liten pryl. Hon är så bra på att hitta fina små prylar! :)
 
Passade även på idag att länsa apoteket på vitaminer, magtabletter, tranbärstillskott mm. för nu jäklar ska jag bli helt frisk och förbli det för ett tag! Är less på att aldrig känna mig helt frisk och så fort det kännts bättre i några dagar/någon vecka ja då bestämmer sig min kropp för att jävlas med mig igen.
 
Nu tänkte jag bege mig ut på en powerwalk i snöovädret för att sedan mysa i soffan med lite gott te och förhoppningsvis något bra tv program!
 
/ Josefin
 
En härlig vinterbild med världens underbaraste som jag saknar varje dag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: