sundberg.blogg.se

Längesen!

Kategori: Allmänt

Hej!

 

Jag vet att jag är sämst på att skriva men som jag sagt tidigare så händer det inte så väldigt mycket intressant just nu. Sedan jag skrev senast har jag hunnit med att jobba på Coop Forums julevent, handlat julklappar och helgen blev bara lugn med middag på Costas och lite annat mys.

 

Till veckan har jag en del att fixa. Måste bland annat göra klart med sista betalningen till skolan, kolla upp en del saker med mitt gamla jobb, planera inför nyårsafton, köpa de sista julklapparna samt storstäda och tvätta innan vi åker iväg för julfirande.

 

Nu hade jag tänkt åka ner på stan en sväng sen blir det nyårsplaner med några brudar ikväll. Det var väl allt.

 

Lovar att det kommer bli mer intressant och att jag kommer uppdatera oftare från och med flytten och skolstarten, ha det bra så länge!

 

/ Josefin

 

På Costas i lördags

Kommentarer


Kommentera inlägget här: