sundberg.blogg.se

Magic Mike och Julmys!!!

Kategori: Allmänt

Hej och hå!
 
Senaste gången jag skrev var väl i torsdags om jag inte minns fel. Sen dess har det hänt en hel del, hade en perfekt helg!
 
Fredagen började med att Frida kom till mig vid 14 tiden, vi åkte iväg till Strömpilen för att inhandla lite grejer inför kvällen. Magic Mike kväll med några härliga tjejer stod nämligen på schemat! Efter det åkte vi till mig och gjorde en mysig liten middag för två ;) Sen droppade tjejerna in; Angelica, Viveca, Johanna och Amanda. Vi fixade med bål, drinkar, ost & kex, chips och massa annat gott. Efter ett tag kom lite annat trevligt folk, det blev allsång och lite arabisk dans (hehe) innan vi drog vidare till Allstar och fick en grym avslutning på kvällen!
 
På lördagen så åkte jag ner på stan på eftermiddagen för att ta en fika med mamma samt inhandla lite julklappar. Det slutade dock med att jag följde med henne till Vindeln där vi fixade med mat, drack vin, såg på Så mycket bättre och Sunes jul. Hur mysigt som helst!
 
Igår så blev det bara lugnt, hade extremt ont i magen under förmiddagen, blev bättre sen men stannade ändå kvar tills idag. Har väl tänkt åka hem antingen ikväll eller imorgon. Till veckan nu blir det att planera och fixa inför fredag och lördag då jag håller i ett julevent på Coop. Ska vara tomtenisse i år igen men den här gången bestämde dom även sig för att jag ska vara ansvarig för hela grejen så det är lite att pyssla med innan. Det var väl allt för den här gången.
 
/ Josefin
 
Förresten, ber om ursäkt kära vänner att jag snott bilderna från er men måste göra det då jag aldrig själv tar några. Men det blir ändring på det snart! Puss puss
 
Jag, Frida och en Mike
 
Arabian Adventure 2 ;)
 
Taggade på One Direction?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: