sundberg.blogg.se

Onsdag

Kategori: Allmänt

 
Idag har det väl inte hänt så mycket. Var ner på stan och fick tag på ett par nya jeans samt lite hårgrejer. Har även städat och försökt börja packa lite då jag och syrran åker till Stockholm imorgon. Vi ska hälsa på lite släkt jag inte träffat på nästan 20 år så det ska bli spännande. Det är min pappas kusin och hans fru som bor i Täby vi ska åka till. Kommer eventuellt att bo ett tag hos dom när jag flyttat ner tills jag hittat något eget så det känns skönt att få träffa dom lite innnan. Ska även göra ett litet besök på skolan, träffa lite lärare och så vilket också känns super!
 
Vi åker alltså imorgon och kommer hem måndag kväll så vi har några dagar på oss. Vi har väl egentligen inte planerat in så mycket utöver det jag skrivit innan förutom att vi ska gå på Attitudemässan fredag eller lördag, extra roligt är det att elever från min skola är där och sminkar till modevisningar mm. Ska kanske berätta för dom som inte vet också att skolan jag ska gå på heter Mariart och ligger på Södermalm. Sen lär det väl bli en del shopping, tänkte försöka få tag på lite julklappar och kanske någon utgång också. Måste ju testa lite ställen innan jag flyttar på riktigt ;)
 
/ Josefin
 
Längtar efter sommaren. Kommer nog köra på rött hår denna sommar också

Kommentarer


Kommentera inlägget här: