sundberg.blogg.se

Umeå!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Nu sitter jag i lägenheten och har precis kommit hem från flygplatsen. Har haft en underbar helg hemma i Umeå!
 
Åkte i torsdagskväll, Matte kom och hämtade mig vid flyget. På fredagen tog jag en ordentlig sovmorgon sen kom Frida och Angelica till mig på eftermiddagen. Sminkade och grejade med dom sen käkade vi middag och drack vin, Matte var också med. Viveca kom lite senare och sen blev det utgång på Allstar med en massa dans mest hela kvällen. Ritkigt lyckat med andra ord! 
 
Under lördagen så träffade jag Mamma och Anna på stan ett tag, vi gick och handlade mat och lite annat också gick vi hem till mig sen. Där så sminkade jag och fixade med dom också, vi lagade mat tillsammans sen blev det att se världscuphoppning hela kvällen. 
 
Idag så har jag inte gjort så mycket, packade och så på förmidagen sen blev det bara mys framför tvn tills Matte skulle köra tillbaka mig till flygplatsen igen. Helgen har gått så sjukt fort! 
 
Nu ikväll så ska jag pugga lite, handla mat sen blir det bara att ta det lugnt och ladda inför en ny vecka! 
 
Kram på er! 
 
Bästa tjejerna! 
 
 
 
Obligatoriskt med Max efter utgång! 
 
MAMMA! :) 
 
Systeryster! 
 
 
 
Mamma är lite nervös när Rolf-Göran är på banan, hur ska det gå när vi ska till Göteborg i April och se allt live? ;) ;) ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: