sundberg.blogg.se

Framme i Stockholm!

Kategori:

Hej alla! Nu när mitt lilla äventyr börjar kommer jag att bli mycket mer aktiv här på bloggen. Ska försöka blogga minst en gång om dagen sen lägger jag även upp en hel del på Instagram. Vill ni följa mig där heter jag @sundbergjosefin.

Idag åkte jag i alla fall till Stockholm. Resan gick bra förutom att jag typ är döv nu då jag fick så ont i öronen under landningen. Är så jäkla förkyld! Benny och Margareta hämtade mig på flygplatsen och nu blir det snart mat!

Imorgon tänkte jag glida runt lite på Söder för att lära mig hitta lite bättre till skolan och så. Sen blir det nog bara att vila upp sig så jag är pigg inför skolstarten på måndag! På onsdag ska jag dessutom iväg och titta på en lägenhet. Känns rätt så bra nu med andra ord även fast jag saknar dom där hemma redan, puss på er!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: