sundberg.blogg.se

Söder

Kategori:

Hej! Är precis hemkommen från en heldag på stan! Började dagen med att åka till Söder för att lära mig hitta till skolan lite bättre och nu känns det faktiskt som att jag gör det. Det är så himla mysigt där! Käkade även lunch där sen åkte jag tillbaka till stan och uträttade lite ärenden.

Nu är jag tillbaka "hemma" i Täby och är hur trött som helst. Det tar verkligen på krafterna att irra runt i huvudstaden! Det har varit sjukt kallt idag också, säkert -15 och det är kallt för att vara här ska jag säga!

Ikväll blir det nog bara lugnt, ska eventuellt in till stan igen för att möta upp Viveca och några andra tjejer som är i Sthlm över helgen. Men med min förkylning och kylan är väl taggen inte riktigt på topp även om det vore kul att träffa dom. Får se hur jag gör helt enkelt.

Det ringde även en tjej som har en lägenhet jag visat intresse för så imorgon ska jag iväg och titta på den. Den ligger i Huddinge/Flemingsberg så får se vad jag tycker om området. Tar dock typ hälften så lång tid att åka in till stan som det gör nu så det är ju positivt. Det var väl allt för idag, vi hörs imorgon! Massor med kramar till er där hemma!!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: