sundberg.blogg.se

Måndag och tisdag!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Igår så blev det inte att jag skrev någonting då jag bara åkte hem och vände i prinip efter skolan för att möta upp mamma på Cityterminalen. Vi åkte hem till mig, gick ut och åt och bara pratade. Det är så mysigt att ha henne här! Hon stannar ända till på söndag också så vi har gott om tid att hitta på lite olika saker. 
 
Igår på lektionen hade vi utvecklingssamtal och djurmakeup/clownmakeup. Samtalet gick bra och det var riktigt kul att gå lös lite med både färger och konturer. Lite svårt att ta allt seriöst, var en lektion med ganska mycket skratt kan jag säga. 
 
Idag så hade vi 50+ sminkning och då var mamma min modell. Det var jättekul att ha henne på skolan och Beverly tyckte att sminkningen blev jättebra så jag är supernöjd! Efter lektionen åkte vi till Gamla Stan och åt en pizza sen åkte vi hem till mig och vilade lite. Nu har vi precis kommit hem från gallerian där vi gått runt en stund. Vi fikade lite och jag fick faktisk tag på en ny jacka också som var riktigt snygg! 
 
Ha det bra så länge, kram! 
 
Sara gjorde mig till en fin liten mops, haha! 
 

Och hon fick bli en halvzebra, hehe...
 
Snyggingar!!! 
 
På den mysiga köttrestaurangen i gallerian igår! 
 
Fina mamma efter dagens sminkning! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: