sundberg.blogg.se

Ny vecka och hårstyling!

Kategori: Allmänt

Hej!  
 
Nu är det en ny vecka och dags för full fart igen! Förstår inte att veckorna har gått så fort. Helgen för mig blev väldigt lugn. Inleddes med ett läkarbesök sen mys med en klasskompis och utöver det har jag bara tagit det lugnt. Suttit så mycket still som jag kan för att skynda på läkningen av tån och det är faktiskt bättre! Har fortfarande ont men det har verkligen skett en förbättring. 
 
I alla fall så inleddes denna vecka helt utan makeup. Det var hårstyling som stod på agendan idag och det var riktigt kul! Vi fick rätt så fria händer men vi skulle göra två olika frisyrer. Jag och Jackie jobbade med varandra och jag valde att locka håret med värmespolar för att sedan göra en sne halvuppsättning, hehe. Min andra frisyr blev en busig Bridget Bardot inspirerad frisyr. Blev riktigt nöjd faktiskt!
 
Imorgon har vi Bodypainting på schemat och även då ska jag och Jackie jobba med varandra vilket känns skönt då det är en ganska krävande makeup från bådas sidor. 
 
Nu sen jag kom hem har jag hunnit göra en facechart för Trend makeupen vi har på onsdag och resten av kvällen ska jag göra lite matlådor, handla samt se klart The Aviator med Leonardo DiCaprio jag började se igår. Sjukt bra så långt jag hann se i alla fall, hehe...
 
KRAM! 
 
Första frisyren bakifrån...
 
...och från sidan! 
 
Andra frisyren! 
 
Och såhär fin fick jag bli!! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: