sundberg.blogg.se

Födelsedagsfirande!

Kategori: Allmänt

Är rätt sliten idag, jobbade 11-19 igår sen hade jag tänkt ha en lugn kväll men så blev det ju såklart inte. Drog iväg till Frida vid 20-tiden där vi drack vin och pratade av oss och på nåt vis hamnade vi både på Allstar och efterfest. Men det var riktig kul, en lyckad kväll!

Nu sitter jag i Vindeln hos mamma och har börjat piggna till, åkte med Anna från Umeå för någon timme sen. Min fina mamma fyller nämligen år imorgon så vi ska fira henne idag. Hon har fixat det så adventsmysigt här så längtar tills jag ska fixa till det hos mig.

Sover över här inatt sen vet jag inte riktigt vad som händer till veckan, har inget speciellt inplanerat förutom MAGIC MIKE kväll med en hög tjejer på fredag, kommer bli grymt, hehe.
 
/ Josefin
 
Mamma och jag på Gran Canaria för några år sedan
 
Julkatten!
 
 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: