sundberg.blogg.se

Förlåt!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Nu är det nästan en vecka sen jag skrev, fy på mig! Men helt ärligt har det inte hänt så väldigt mycket de senaste dagarna. Åkte ju som sagt till mamma i lördags och jag stannade ända till i tisdags. Vi gjorde väl inte så mycket speciellt, hade det bara allmänt mysigt med lite julmarknad, film, pepparkakor och julmust!

I tisdags blev det julpyntande för hela slanten i lägenheten. Julgran, adventsljusstakar, stjärnor och julblommor! Riktigt mysigt blev det! Hann även träffa på Frida för en prommenad och lite planerande inför helgen. Igår var jag och Mattias förbi mamma i Vindeln en sväng, lämnade bland annat tillbaka hennes motionscykel som jag haft i ett år typ. Den ryms inte riktigt längre då vi skaffat en TV till sovrummet. Två tv apparater på 50 kvm är faktiskt bra gjort! Vi har även köpt en byrå den ska stå på samt en vägghylla. Så idag är det full montering som pågår hos Sundberg/Wennberg men fint blir det allt!

Imorgon blir det stan på förmiddagen med Frida sen hem till mig för att förbereda inför kvällen då Angelica, Viveca och Johanna kommer. Tjejkväll står på schemat med drinkar och Magic Mike för att sedan dra vidare ut i Umeånatten. Kommer bli kanon!

 / Josefin

En sommarkväll för något år sen!
 
En Wennbergare och en Sundbergare i Turkiet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: