sundberg.blogg.se

Julfirande och lite annat

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Sedan jag skrev senast har jag hunnit med att fira julafton två gånger samt en mindre lyckad utgång.  
 
Förra lördagen åkte jag till mamma i Vindeln och hjälpte till med lite smått och gott innan jag och Mattias på söndagen åkte vidare till hans släkt utanför Skellefteå. Där stannade vi till tisdagen då vi åkte till Vindeln igen för att fira med min lilla familj. Fick så mycket fina grejer! Bl.a. pengar, presentkort, parfym, vinglas, smycken, samt pengar till en ny telefon.
 
Hos mamma stannade vi till annandagen. På kvällen där blev det först julbord med Frida sen åkte vi och Mattias iväg till hans kompisar och förfestade lite innan vi skulle vidare till TC. Jag förfestade väl kanske lite för mycket så kvällen slutade med en lite oväntad "taxi" resa hem, hehe.
 
Igår åkte jag runt halva stan för att hitta telefonen jag vill ha men ingenstans fanns den i rätt färg. Så det blir att beställa över internet istället. Hade gärna velat ha den innan nyår men det går ju inte att göra så mycket.
 
Planerna inför nyår är i alla fall helt klara nu. Det blir trerätters middag hos mig och Mattias innan vi åker vidare mot en nyårsfest på Ersboda. Blir nog super! Jag och Frida ska åka och handla all mat och alkohol idag sen blir det nog bio ikväll. Ja det var väl all för den här gången! Hoppas alla hade en jättemysig jul och att ni får en härlig nyårsafton!
 
/ Josefin
 
Lille Lars!
 
Grymmaste jultomten!
 
På Annandagen
 
Ska fira in det nya året med bland annat dom här snyggingarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: