sundberg.blogg.se

Välkommen!

Kategori: Allmänt

Jag har väl aldrig egentligen ens funderat över att börja blogga då jag inte vet alls vad jag skulle skriva om. Nu är det så att jag i januari kommer att börja ett helt nytt liv. Jag har bestämt mig att följa min dröm och det resulterade i en halvårs utbildning som Makeupartist i Stockholm.
 
Som sagt så är det inte förren i januari jag flyttar och drar igång ett "nytt" liv och det är väl lite det som är tanken med den här bloggen. Att vänner och familj kan följa med mig i min vardag där nere. Varför jag tjuvstartar nu är mest bara för att jag ska försöka komma in i bloggandet lite, dvs. skriva lite om min nuvarande vardag och förberedelser inför flytten. Design osv. kommer jag utveckla så småningom.
 
Det var väl egentligen det jag ville ha sagt med det här första inlägget.
Ha det bra så länge så hörs vi!
 
/ Josefin
 
En bild från i somras
 

Kommentarer

  • Lisbeth säger:

    Nu har jag också hittat hit...kommer att följa ditt liv i storstan med spänning..:-) Kram

    2012-11-29 | 19:06:39

Kommentera inlägget här: