sundberg.blogg.se

Friday på Fridays!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Är lite seg idag, var väl hemma vid typ 03.00 inatt någon gång. Hade en sån sjukt trevlig kväll! Jag, Anna och Jacqline från klassen började kvällen med middag och drinkar på Fridays. Åt deras Jack Daniels hamburgare som var hur god som helst! Efter det gick vi vidare till en supermysig restaurang/bar på Östermalm och satt där till stänging. Sedan åkte vi vidare till Söder i hopp om att hitta någon mysig bar men allt var typ stängt. Vi bestämde oss då för att avsluta kvällen så jag tog en taxi från Slussen. Vi hade så himla trevligt och upptäkte så mycket vi hade gemensamt, en riktigt lyckad kväll med andra ord!
 
Idag så har jag mest tagit det lugnt. Har städat lägenheten och nu ska jag snart ner och handla lite god mat sen blir det bara slappt framför Melodifestivalen och någon film kanske. Skönt! 
 
Kramar! 
 
Min sminkning igår, blev riktigt nöjd faktiskt! 
 
Snygga tjejer på Fridays! 
 
Koh Phangan! 
 
En rejäl öl! ;) ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: