sundberg.blogg.se

Intensiva dagar!

Kategori: Allmänt

Hej alla!
 
Ber om ursäkt för att jag varit lite inaktiv här på bloggen de senaste dagarna, har försökt uppdatera Facebook och Instagran lite grann i alla fall. Har inte startat igång min dator fören nu då jag flyttat osv. så det kommer bli bättre uppdatering nu.
 
Just nu sitter jag i min lägenhet ovanpå Kista Galleria, rätt bekvämt att bara ta hissen ner och ha hur många butiker och restauranger som helst!
 
Senaste gången jag skrev var förra lördagen och då hade jag varit på visning hela dagen. Det var väldigt kul och känns som en riktigt bra erfarenhet. Den här veckan så har vi jobbat mycket med att lägga en snygg bas sen har vi även lärt oss om contouring och primers. På måndag har vi även vårat första prov så det känns lite nervöst. Måste försöka plugga lite imorgon. Det vi har prov på är hygien, cleansing, brynplockning samt frans och brynfärgning.
 
Igår var jag ledig så då pysslade jag med lägenheten hela dagen sen kom en klasskompis hit och vi drack vin och surrade i flera timmar. Riktigt trevligt! Idag har jag varit ganska seg, har kännts som att min förkylning håller på att komma tillbaka men förhoppningsvis går det över. Ska bara ta det lugnt ikväll, se lite Melodifestival och så. Upptäckte även igår att en gammal kompis är dansare i David Lindgrens nummer, så jäkla kul! Hoppas att de går till final!
 
Nu hade jag tänkt ta en liten promenad och få lite frisk luft, kanske åka in till City och strosa lite, tar ju bara drygt en kvart att åka till Centralen härifrån.
 
Ha det bra så länge, kramar!
 
Saknar detta gäng, men förhoppningsvis inte så länge tills vi ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: