sundberg.blogg.se

Måndag och ny vecka!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Dags för en ny vecka igen! Helgen gick så himla fort och nu är det bara att börja jobba på igen.
 
Dagens lektion bestod av att göra en aftonmakeup med röda läppar. Det gick väl helt okej. Känner att jag måste träna lite mer på bryn och eyeliner. Det är så svårt att få till det på någon annan. Men slutresultatet blev bra ändå så jag är nöjd. 
 
Nu ikväll så har jag varit och provtränat på ett gym här i Kista. Var med på ett Bodypump pass och allt kändes super. Bra personal, instruktörer och mysiga lokaler. Så nu är jag medlem där och ska försöka träna minst tre gånger i veckan i alla fall. Känns riktigt bra, är supertaggad på att få komma i form! 
 
Är hur hungrig som helst så nu blir det att sno ihop en snabb middag! 
 
Kramar! 
 
Dagens sminkning! 
 
Känner att jag måste träna lite mer på det här med Facecharts, hehe...
 
Redo!!! ;D 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: