sundberg.blogg.se

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Då var det måndag igen, ny vecka och dags att ta nya tag!
 
Vi hade som sagt prov idag. Det gällde momenten hygien, cleansing, brynplockning samt frans och brynfärgning. Jag fick godkänt på allt utom färgningen då jag tydligen hade missat lite färg som satt kvar. Så det gick väl helt okej med andra ord. Ska göra om det momentet någon gång här framöver men det känns rätt lugnt då det är väldigt enkelt att rätta till det felet jag gjorde idag. Hörde också bland dom andra att jag inte var ensam om att ha missat på just den biten också.
 
Nu har jag ganska precis kommit hem och håller på att laga lite mat. Sen ikväll blir det nog att ta det ganska lugnt, vila så att förkylningen förhoppningsvis inte blir värre. Har inte så mycket mer att skriva idag faktiskt. 
 
Kram på er! 
 
Får förhoppningsvis snart träffa den här godingen bland andra! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: