sundberg.blogg.se

Slapp söndag!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Idag har jag haft en väldigt lugn dag. Hade tänkt att börja dagen med att åka och träna men vaknade men sån jäkla nackspärr så det blev inget med det. Efter lite Voltaren och Alvedon blev det lite bättre i alla fall så jag gick ut på en liten promenad sen gick jag tillbaka till gallerian och köpte tulpaner och en ny vas. Har även pluggat lite, vi har ju vårat första utvecklingssamtal imorgon så behövde fixa lite inför det. 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, vila nacken och hoppas på att det onda har försvunnit till imorgon. Bästa mamma kommer ju nämligen imorgon kväll. Ska möta upp henne på Cityterminalen sen ska vi hem till mig och lämna av lite grejer och efter det äta middag någonstans. Hon ska ju vara min modell i veckan då vi har en 50+ sminkning.
 
Utöver det har vi inte så mycket inplanerat förutom musikal på lördagen, sen kommer Elisabeth till Stockholm någon av dagarna så då ska vi ut och äta middag och roa oss. Vi får väl se vad vi hittar på mer helt enkelt. Jag skulle ju inte ha något emot att leka lite turist då jag inte alls hunnit med det än, hehe :) 
 
Nä nu ska jag ta en lång varm dusch sen äta middag och slappa framför någon film eller nåt. 
 
Ha det bra så hörs vi i veckan, kram! 
 
Mamma och jag på Gran Canaria 2008! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: