sundberg.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej hej! 
 
Idag har jag haft en typisk söndag. Har tvättat, städat, lagat mat, varit ute och gått och nu ska jag snart iväg och handla. Har inte hänt så mycket intressant med andra ord. Förkylningen håller dock på att komma tillbaka så det känns sjukt drygt men det är väl bara att bita ihop! Har läst på lite inför provet vi har imorgon också, är lite nervös faktiskt då jag inte haft ett prov på 100 år känns det som. Men det går nog bra. Som sagt så ska jag snart åka ner och handla lite sen blir det bara lugnt ikväll, ska nog försöka leta reda på någon bra film och bara slappa.
 
Ha det bra så länge, kramar!
 
Plugga, plugga...
 
Maaaat! 
 
Utsikten från sidofönstret, inte den vackraste kanske men nog bor jag mitt i smeten allt iaf...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: