sundberg.blogg.se

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Då var det helg för min del och det känns rikitigt skönt! Har varit så trött de senaste dagarna så det ska bli skönt att bara koppla bort allt plugg och så under helgen. Idag på lektionen så tränade vi på sotningar vilket var riktigt svårt. Vi skulle göra en kolsvart matt sotning som är den svåraste och nog var det svårt. Fick dock till ett okej resultat efter ett tag men det är definitivt något jag måste träna mer på. 
 
Ikväll så ska jag väl bara ta det lugnt. Ensam på Alla Hjärtans Dag buhu :( Hehe nä men lillgrabben kommer ju faktiskt och hälsar på mig om två veckor så får stå ut tills dess. Finaste mamsen kommer på måndagkväll och blir hos mig i en hel vecka, ska bli så roligt! 
 
Var dålig på att ta bilder idag så bjuder istället på ett litet bildspel från de senaste åren: 
 
Balen 2010, helt sjukt att det snart är tre år sen! 
 
Kiss på stadion sommaren 2010! 
 
Turkiet sommaren/hösten 2010. 
 
Midsommar 2011.
 
Kräftskivan alla och ingen minns så mycket av ;) Hösten 2011. 
 
MICHAEL JACKSON KVÄLLEN! Hösten 2011. 
 
Hives sommaren 2012! 
 
Förstår än idag inte hur vi vågade, sommaren 2012! 
 
 
Nyårsmiddagen 2012: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: