sundberg.blogg.se

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Idag kommer jag bara blogga lite snabbt då jag precis kom hem och håller på att packa för fullt nu. Ska försöka ta mig ut till Arlanda på ett tag även om flyget inte går fören senare ikväll. Orkar inte stressa så tänkte käka middag och så där ute. 
 
Idag på lektionen gjorde vi en sminkning som ska passa för svartvitt foto. Viktigt då är att lägga en bra bas samt att jobba med skuggtekniker. Beverly gillade min sminkning så det känns superkul! Nu tar jag helg! Ska försöka blogga lite i helgen men ska främst passa på att umgås med mina fina vänner och underbara familj. Ska bli så kul att träffa alla samt att få fixa och greja med dom, hehe. 
 
Ha det bra så länge, kramar! 
 
Fina Elin som jag inte träffat på över två år typ var snäll och ställde upp som modell! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: