sundberg.blogg.se

Första skoldagen!

Kategori:

Nu är första skoldagen avklarad och jag är helt slut! Har fått så mycket information och nya intryck. Jag har ju redan besökt skolan en gång tidigare, träffat lärarna och så men det var kul att få lära känna dom lite bättre samt bekanta sig med alla andra.

Idag hade vi mest genomgång för hur utbildningen kommer att se ut samt massa info om skolan i sig, praktiken, regler osv. Vi fick även dom omtalade makeupväskorna med allt innehåll. Det är som att gå och dra på en hel resväska!

Var även tvungen att springa runt halva stan efter skolan för att köpa till några extragrejer till skolan. Nu sitter jag i Täby och har precis ätit palt som Margareta har gjort, hur gott som helst! Passar till en hungrig norrlänning som arbetar hårt! Hehe :)
Nu ska jag faktiskt göra min första läxa på flera år sen blir det bara att ta det lugnt och ladda inför imorgon. Vi hörs då! Kram på er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: