sundberg.blogg.se

African makeup!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Var så sjukt trött när jag vaknade upp imorse och har varit det hela dagen. Vet inte vad det är med mig.
 
Idag på skolan så sminkade vi i alla fall afrikaner/mörkhyade. Jag och Anna delade på en modell och jag gjorde både en vardagsmakeup och festmakeup då jag ej hade någon modell igår. På festmakeupen valde jag att jobba med en guld/svart/brun skugga och till det ville jag ha mörkröda/lila läppar. Blev riktigt bra tycker jag! 
 
Ikväll så ska jag försöka göra någon facechart, får se om jag kommer iväg och tränar annars får det bli imorgon. Började igår se en serie igår på Netflix som jag fastnade för, Upp till kamp heter den så blir väl att se nåt avsnitt av det också innan det är dags för sängen. 
 
Kramar! 
 
Festmakeupen! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: