sundberg.blogg.se

Fredag!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Jag började min dag med att åka till Vårdccentralen/Kistaakuten för att en läkare skulle kolla på min jäkla tå. Väl där så bestämdes det att den skulle opereras idag vilket både kändes skönt och lite jobbigt. De tog bort ungefär halva nageln för att få bort den akuta smärtan och i april så ska jag dit igen och göra ett lite större ingrepp för att förhoppningsvis få bort problemen för alltid. 
 
Fick ett rejält bandage och jag har rätt så ont så kan knappt ha skor på mig. Har gjort en träningssko så stor som det går och det gör ändå riktigt ont när jag går. Ingen utgång för mig ikväll alltså kanske ni förstår. Dock så bangade så många på klassfesten så de som återstår kommer till mig istället för middag och vin så det kommer bli en riktigt trevlig kväll ändå! 
 
Trevlig helg på er alla, kramar!!! 
 
Min lilla tå har fått gå igenom mycket de senaste två åren, hehe...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: