sundberg.blogg.se

Modeller sökes!

Kategori: Allmänt

Hej allihopa! 
 
Jag har ändå endel läsare och ni blir bara fler vilket är jättekul! Skulle bara vilja säga att om någon av er är intresserade av att komma och sitta sminkmodell så är det bara att höra av sig. Jag behöver modeller varje vecka fram till maj. Tiderna är mellan 11.00-14.00 på Bondegatan 75, Södermalm, Stockholm. Det är väldigt enkelt att ta sig dit! 
 
I behandlingen ingår plockning av bryn, valfri "slutsminkning", rådgivning samt 15 % rabatt på skolans eget sminkmärke Emite Makeup. Det gäller dagen du är där och blir sminkad. Kan rekomendera det varmt! 
 
Är DU intresserad eller vet du någon som är det, välkommen att kontakta mig på: [email protected] så berättar jag mer. Jag hoppas vi hörs! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: