sundberg.blogg.se

Helgen!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Helgen har gått så himla fort men det beror nog på att jag haft så himla roligt. Hämtade upp Mattias på Centralen på fredag morgon och nu under helgen så har vi mest bara umgåtts och haft det mysigt.
 
Vi har varit ute och käkat mycket, varit på Skansen/Djurgården, sett 5D bio och en del annat. Idag åkte han hem och det känns ju såklart lite tråkigt, dock så åker jag ju hem ganska snart igen också så det är inte så länge tills vi ses igen. Har varit en riktigt bra helg med andra ord och nu är det bara att ladda upp inför en ny tuff skolvecka! 
 
Nu sitter jag och bara tar det lugnt, ska nog läsa på lite inför morgondagens lektion samt få lite inspiration till läxan vi har som är att designa en photoshoot. Har köpt lite tidningar som jag hoppas få lite inspiration ifrån. 
 
Ha det bra, kram! 
 
Vi lunchade på den mysiga restaurangen i Gallerian på fredagen...
 
Såååå mysigt på Skansen, lite kallt dock, hehe :) 
 
Världens sötaste kanin jag bara var tvungen att ta bild på, hehehe...
 
Det går undan med Arlanda Express! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: