sundberg.blogg.se

Inte min dag idag...hehe

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Dagen började med att jag fick stressa till skolan. Kom i tid men jag gillar verkligen att vara där i ordentlig tid, så jag hinner packa upp osv. i lugn och ro. Idag skulle vi göra kroppsmålning och jag hade en bild i huvudet om vad jag ville göra. Sminkade Jackie och jag gjorde ena sidan av kroppen helt röd och den andra gjorde jag ett svart mönster på. Ansiktet blev lite likt då jag gjorde ett öga rött och ett svart sen delade läpparna och gjorde samma sak. Blev inte så nöjd då vi inte hade mycket tid på oss sen är jag nog ingen riktig kroppsmålare heller, gör bättre ifrån mig när det gäller mer "vanlig" makeup. 
 
Sen var det hennes tur att göra på mig och jag var så stressad då jag verkligen var tvungen att åka från skolan senast 14.00. Kände mig så otrevlig när jag rusade iväg hehe. Snäll som hon är tog hon hand om mina penslar och så som jag använt så jag behövde inte göra det! 
 
Nu sitter jag hemma i alla fall och håller på att tvätta för fullt. Hatar att tvätta, hehe...
 
Imorgon så har vi Trend makeup på schemat och jag tycker att jag har en ganska bra idé till det. Jag fyller ju faktiskt år imorgon också men det känns inte alls som det då alla kommer fira mig i helgen istället när jag åker hem. Har även bokat en tid för färgning av mitt hår på fredag så det blir full fart från flygplatsen direkt till salongen! 
 
Tog inga bilder idag men bjuder på en grym bildbomb istället som kompensation! 
 
KRAM! 
 
Saknar dom här snyggingarna! Men på fredag får jag träffa dom :) 
 
Saknar detta också kan jag säga...
 
Supersystrarna på Båten! 
 
Snygga.
 
DANSEN!!! 
 
Överraskningsfest!!! 
 
Sommaaar...
 
..meeer!!! 
 
Och lite till...
 
..ännu meeer!! 
 
Stor & liten på förfest, heheh...
 
MASKERAD!! 
 
LARSA!! 
 
Världens bästa! 
 
Avslutar med bästaste systeryster! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: