sundberg.blogg.se

Full fart!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Idag är det full fart kan man säga. Sitter ner för första gången på hela dagen nu typ, hehe. Det gick väldigt bra i skolan idag. Vi skulle göra en TV makeup för en programledare och jag valde att inspireras endel av program som Melodifestivalen, Efter Tio, och lite andra program. Ville göra en ganska "snäll" makeup men en som ändå syns och ville att den kunde få bli lite festlig.
 
På ögonen gjorde jag en sotning med tre olika skuggor, eyeliner, använde mineralmakeup som bas och contouring och på läpparna blandade jag två färger för att få fram en härlig rosa nyans. Blev riktigt nöjd! 
 
När jag kommit hem från skolan var det bara att börja storsäda inför helgen då mina snyggingar kommer och hälsar på. Har även hunnit med läxan tills imorgon. Så det har jag gjort och nu håller jag på att tvätta sen måste jag även handla endel grejer, bla. lite saker till mitt sminkit som börjar ta slut. Så ingen vila här inte! 
 
Ha det bra så hörs vi! Får se hur det blir med uppdateringen dom kommande dagarna men jag ska verkligen försöka att skriva i alla fall! 
 
KRAM! 
 
 
Dagens makeup! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: