sundberg.blogg.se

TILLBAKA!!!

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Nu har jag haft en litet uppehåll från bloggen men ska försöka börja skriva som vanligt igen. I helgen åkte jag alltså hem till Umeå för att träffa vänner och familj. På fredagen så firade jag med kompisarna, blev vin och utgång & på lördagen åkte jag till Vindeln för att fira med familjen. Hade en jättemysig helg! 
 
Hela denna veckan har vi olika typer av TV makeup på schemat. Vi har fått en tidspress så vi får ej hålla på  i mer än 45 min med en sminkning då det oftast är så lång tid man får på sig. Det har faktiskt gått bra tycker jag. Idag sminkade jag Anna och fick till det superbra! Beverly tyckte sminkningen blev jättebra och sa att hon tyckte att hon hade lyckats med att förvandla mig till en riktigt Makeupartist, så det kändes ju bra, hehe...
 
Nu ikväll så ska jag göra endel läxa, är ganska mycket som måste förberedas för torsdagens sminkning. På torsdag kommer ju dessutom bästaste syster yster och finaste Frida och hälsar på mig över helgen, det ska bli sååååå kul! 
 
KRAM! 
 
Snyggingar i fredags! 
 
Heeej!
 
PUSS!!!!!
 
 
Dagens makeup, gjord på 45 min! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: