sundberg.blogg.se

Inte länge kvar nu!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
De senaste dagarna har det väl inte hänt jättemycket. Blev middag med två snyggingar igår på Vezzo som avslutades på Pipes. Vi tjuvstartade helgfirandet lite, mycket trevligt var det i alla fall!
 
Idag har jag storstädat lägenheten och tvättat. Väldigt rolig dag jag vet! Ikväll är jag faktiskt helt ensam så funderar på om jag ska ta mig iväg till Coop och köpa lite chips eller nåt annat gott och bara slöa med en film eller något.
 
Imorgon åker jag till Vindeln för att hjälpa mamma med julstöket lite innan jag och Mattias på söndag åker vidare mot Skellefteå/Piteå för julfirande. Vi blir där till juldagen då vi åker mot Vindeln igen för att fira med min lilla familj. Blir nog toppen!
 
Planerna inför nyårsafton är väl inte helt klara än men det blir i alla fall middag med ett gäng personer hos mig sen vidare till någon nyårsfest.
 
Kom på också att det idag är exakt en månad tills jag börjar min utbildning i storstaden, börjar bli lite nervös faktiskt!
 
/ Josefin
 
Nyårsafton 2010!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: