sundberg.blogg.se

Onsdag

Kategori:

Hej! Är supertrött nu så orkar inte skriva så mycket. All ny information och nya intryck tar på!

Idag i skolan har vi gått igenom hur man rengör huden steg för steg. Vi har även färgat fransar och bryn på varandra. Imorgon har vi ett litet praktiskt "prov" på det vi gjorde idag. Vi ska även redovisa vår läxa som handlade om olika ögonbrynsformer sen ska vi gå igenom och göra bassminkningar på varandra med både flytande foundation och mineral. Det är fullt upp med andra ord!

Igår skrev jag även kontrakt på min lägenhet som jag flyttar in i nästa vecka, känns hur bra som helst!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Ska på fredag i alla fall laga någon god middag till Benny & Margareta som skämt bort mig med så mycket god mat de senaste dagarna! Får skriva mer i helgen helt enkelt, ha det bra! Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: